روز جانباز روز رادمردان سلحشور است که به ندای روح الله کبیر لبیک گفتند

استاندار استان مرکزی گفت: روز جانباز روز رادمردان سلحشوری است که به ندای رهبر و مقتدای خویش روح الله کبیر لبیک گفتند و در صحنه نبر حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، علی اکیر شعبانی فرد، استاندار استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز در پیامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز آورده است: این ایام فرخنده مصادف با روز پاسدار، روز رادمران سلحشور و سروهای استواری که در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی و با ندای هل من ناصر ینصرنی امام و مقتدای خود، حضرت روح الله (ره) به پا خاستند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه مانند مولا و پیشوای خود حضرت حسین بن علی(ع) در راه رسیدن به حق و حقیقت از هیچ کوششی فرو گذار ننمودند.


در بخش دیگری از این پیام آمده است: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بهترین گواه بر این مدعاست و سپاه پاسداران به مثابه بخشی از هویت انقلاب اسلامی است که همیشه و در تمام صحنه ها حاضر و جازم به دفاع همه جانبه از آرمان ها و ارزش های آن روی آورده است و چه در سال های حماسه و خون و هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن و در دوران سازندگی میهن عزیز مان همیشه از هر آزمونی سرافراز بیرون آمده است.

 

وی جانبازان را الگوهای حماسه آفرینی در جامعه دانست و افزود: جانبازان اسوه ایثار و فداکاری و الگوی بی همتای جوانمردی و سرآمد فضائل و کمالات الهی و انسانی است.


در این پیام آمده است: جانبازان ایران اسلامی با تاسی از بزرگ جانباز کربلا و حرکت در مسیر آن حضرت در عرصه عشق و جانبازی و حماسه آفرینی پیروز میدان شدند.


شعبانی فرد در ادامه یادآور شده است: جانبازان یادگاران روزهای عشق و حماسه هستند، بنابراین تجلیل از این عزیزان موجب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار، صبر و مقاومت در جامعه است.


پایان پیام/

کد خبر 262910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha