اجرای برنامه های تابستانی اوقات فراغت اوقاف در 95 امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران طرح تابستانی نشاط معنوی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان در 95بقعه متبرکه این استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز(23خرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان به برپایی طرح نشاط معنوی در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: در ابتدا این طرح در 19 بقعه برگزار شد این در حالیست که امسال در 95 بقعه طرح نشاط معنوی برای پر کردن اوقات فراغت نسل جوان ونوجوان اجرایی می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد.


حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: کتاب «الفبا تا خدا» در مقطع ابتدایی، «سی راه و سی نشانه» در مقطع راهنمایی و «پرتگاه‌ها و نردبان‌های زندگی» در مقطع دبیرستان امسال برای اولین‌بار در طرح تابستانی نشاط معنوی ارائه می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه ثبت نام در طرح نشاط معنوی از 10 خرداد تا 30 خرداد ماه خوهد بود، افزود: شروع این طرح نیز از 8 تیرماه تا 25 مردادماه سال جاری است.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 262926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha