اجرای طرح هجرت ۳ در استان مرکزی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح هجرت 3 در استان مرکزی خبر داد.

حسن سروش٬ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ ضمن اعلام این خبر گفت: طرح هجرت 3 با هدف شناسایی هدایت و بکارگیری توانمندی های دانش آموزان در این استان اجرا می شود.


وی با اشاره به اینکه این طرح از منویات مقام معظم رهبری بوده و همانند سال های قبل اجرا می شود٬ افزود: این طرح با شدت٬ قدرت و همیاری همه دستگاه های عضو اجرا می شود.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه این طرح در تابستان 92 همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی اجرا می شود، اظهار کرد: با ساماندهی منسجم نیروی انسانی (فرهنگیان و دانش آموزان) و تعیین عرصه های مورد نظر و تمهید مقدمات از یکم تیر ماه به اجرا در می آید.


سروش ادامه داد: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان٬ شناسایی، هدایت و بکارگیری قابلیت ها، توانمندی ها٬ تجریات و تخصص دانش آموزان٬ افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی٬مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی و آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی از اهداف اجرای این طرح است.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 263859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha