بهره مندی 4500 نفر از برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی گفت: تعداد چهار هزار و 500نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در تابستان امسال از برنامه های اوقات فراغت این نهاد بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد عرب، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت برنامه های خوبی برنامه ریزی شده است و در تابستان امسال در سطح استان 2 کانون فرهنگی دائم، 22 کانون جوانان پیرو ولایت و 10 کانون فرهنگی موقت پذیرای بیش از چهار هزار و 500 دانش آموز، دانشجو و خانواده های تحت حمایت خواهد بود.


به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان، وی افزود: در کانون های فرهنگی تربیتی مخاطبین با فعالیت های قرآنی و دینی، فنی و حرفه ای، آموزش مهارت های زندگی، فعالیت های ورزشی و اردویی، آموزشی و هنری و ... آشنا و در پایان با توجه به تفاهم صورت گرفته با سایر مراکز، گواهینامه معتبر آموزشی دریافت خواهند نمود.


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال طی6 دوره تعداد یک هزار و 160 نفر به سایر استانهای کشور از جمله مشهد مقدس، تهران، اصفهان و ... اعزام خواهند شد و مجتمع فرهنگی و تربیتی یادگاران امام (ره) شهرستان بیرجند پذیرای بیش از 2هزار نفر از خانواده های تحت حمایت از سایر استانها خواهد بود.

پایان پیام/ 

کد خبر 264740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha