اجرای طرح نشاط معنوی در 107 امامزاده شاخص مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح نشاط معنوی در 107 امامزاده و بقعه شاخص مازندران در تابستان سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ، امروز(27 خرداد) به خبرنگار شبستان گفت: سال 92 که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفت باید در تمام کارها با روحیه جهادی حرکت کنیم در تمام مسایل و به ویژه در امور فرهنگی فعالیت جهادی داشته باشیم.
 

وی افزود: رویکرد سازمان اوقاف و امورخیریه در سال‌های اخیر رویکرد فرهنگی داشته و برای تبدیل شدن اماکن متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی تمامی ظرفیت همت و تلاش خود را در این زمینه بکارگیری می‌کند و طرح‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در این اماکن به اجرا در می‌آورد که از جمله آن اجرای طرح نشاط معنوی در 107 امامزاده و بقعه شاخص مازندران در تابستان سال جاری است.
 

حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: در اجرای امورفرهنگی باید تمام دستگاه‌ها و نهادها هم جهت باشند و فضای امامزادگان شاخص استان ظرفیت بسیار مناسبی است تا همه دستگاه‌ها در این طرح‌ها به ویژه در ایام تابستان استفاده کنند.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خاطرنشان کرد: مسئولین و مدیران طرح‌ فراغت تابستان باید طوری بر زمان مدیریت نمایند تا خروجی خوبی داشته باشد و به اهداف مورد نظر برسد و اگر مدیریت صحیح صورت نگیرد این فرصت تبدیل به تهدید خواهد شد و وحدت و همدلی دستگاه‌ها و مدیران اجرایی زمینه را برای تحقق این امر فراهم می‌کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 264752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha