اجرای طرح ولایت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح ولایت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه خبر داد.

حسن سروش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: طرح ولایت ویژه دانش آموزان دوره متوسطه از تاریخ 21 مرداد ماه سال جاری با حضور 400دانش آموز دختر و پسر طی دوهفته برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی در خصوص برگزاری این طرح درجلسه کمیته بسیج دانش آموزی انجام شده افزود: این طرح با هدف ارتقاء سطح معرفت و بصیرت دینی دانش آموزان بسیجی، حضور فعال و اثرگذار دانش آموزان در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، پرورش روحیه استقلال طلبی و خودکفایی در دانش آموزان و دسترسی به بهترین ارزش ها و نو آوری ها برگزار می شود.


سروش در ادامه افزود: شرایط انتخاب افراد برای حضور در این اردوه ها را ولایتمداری، متدین بودن، برخوردار از اخلاق حسنه و مورد وثوق دانش آموزان، توانمند، فعال، با انگیزه و آماده برای تلاش چشمگیر در اجرای برنامه های بسیج مدرسه دانست.

 

معاون پرورشی و فرهنگی از اجرای طرح هجرت 3 با هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه روح الله استان نیز خبر داد و گفت:این طرح از تاریخ تیر ماه سال جاری به مدت 10 روز برگزار که 9 روز آن در واحد آموزشی و یک روز باقیمانده به صورت اردوی فرهنگی برگزار می شود.


سروش افزود: در این طرح از ظرفیت بسیج طلاب نیز به منظور برنامه های فرهنگی استفاده می شود و برنامه هایی نظیر رنگ آمیزی مدارس، تعمیر میز و نیمکت، دیوار کشی مدارس و ... توسط دانش آموزان با همراهی استاد کار اجرا می شود.


این طرح امروز شنبه 1/4/92 در همه مناطق و نواحی استان آغاز می شود.


پایان پیام/

کد خبر 266060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha