اجرای طرح نشاط معنوی با حضور بیش از 5 هزار نفر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح نشاط معنوی با حضور 5 هزار و 400 نفر از جوانان و نوجوانان هم استانی خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: اوقات فراغت زمان مناسبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی و آموزشی برای نسل جوان و نوجوان است که در این راستا این اداره کل برنامه های متنوعی را در جوار بارگاه ملکوتی امامزادگان واجب التعظیم برگزار می کند.


وی با اشاره به آغاز طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح 36 بقعه متبرکه استان افزود: این طرح همزمان در سراسر استان با حضور 40 روحانی و با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان از اول تیرماه آغاز و تا 25مردادماه امسال نیز ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه این طرح در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برای سومین سال متوالی در سطح 36 بقعه متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود، ادامه داد: این طرح با حضور جوانان و نوجوانان و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی- هنری در جوار امامزادگان استان به اجرا درخواهد آمد.


حجت‌الاسلام عباسیان خاطر نشان کرد: طرح نشاط معنوی با محوریت انجام فعالیت‌های قرآنی و حفظ آیات کلام وحی برگزار می شود.

 

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: با توجه به رسالت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر تربیت یک میلیونی حافظان قرآن کریم طی 4 سال متوالی، یکی از اولویت‌های اصلی طرح نشاط معنوی نیز بر پایه حفظ کلام قرآن بنیان گذاشته شده است.


وی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر کلاس‌های حفظ، مباحثی از قبیل احکام دینی، قرآنی، علمی، آشنایی با معارف اهل بیت(ع) و مباحث هنری شامل نقاشی، خوشنویسی و صنایع‌دستی به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 266120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha