استقرار 22 خیمه نماز در گیلان طی ایام نوروز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی نوروز 22 خیمه نماز در سراسر شهرستان هایی که در ورودی و خروجی شهرهای استان گیلان قرار دارند، مستقر می شود.

جمشید محمدی به خبرنگار شبستان از گیلان، گفت: در نوروز امسال سه طرح امداد و نجات جاده ای، راهنمایی مسافران نوروزی و جمع آوری کمک های مردمی داوطلبان در بیش از 80 پایگاه ثابت، سیار و موقت از ( 25 اسفند) و به مدت 20 روز اجرا می شود.

 

 وی از استقرار 792 نفر از جوانان در 22 پست راهنمایی مسافران و استقرار 22 خیمه نماز در سراسر شهرستان هایی که در ورودی و خروجی شهرها قرار دارند، خبر داد و یادآور شد: جوانان فعال مستقر در این طرح ها، ضمن توزیع نقشه شهر، بروشور و سی دی آموزشی، مسافران و مراجعه کنندگان را به مسیرهای مورد نظرشان راهنمایی و هدایت می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، جمع آوری کمک های مردمی با حضور 900 نفر از کارکنان و داوطلبان هلال احمر در 22 پایگاه داوطلبی را از دیگر طرح های این جمعیت در ایام نوروز عنوان کرد.

محمدی در ادامه از هم استانی ها و مسافران خواست تا با رعایت مقررات و نکات ایمنی از بروز هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری کنند و در صورت نیاز با تلفن های امدادی و تلفن 147 ندای امداد تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

کد خبر 26615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha