طرح "نشاط معنوی" در جوار امامزادگان استان زنجان اجرا می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی در جوار 18 امامزاده استان زنجان خبر داد.

حجت الاسلام علی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به خبرنگار شبستان گفت: این طرح با هدف پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با استفاده از کارهای فرهنگی، هنری و تفریحی برگزار می شود.
 

وی با اشاره به اینکه امامزادگان ظرفیت های معنوی مطلوبی از نظر مکانی برای برگزاری برنامه های فرهنگی، معنوی و نشاط آور هستند، افزود: طرح نشاط معنوی طی 45 روز در استان زنجان برگزار می شود.
 

این مقام مسئول یادآور شد:طی سال های گذشته بیش از 2 هزار دانش آموز در استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.


وی با بیان اینکه طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار 18 امامزاده استان برگزار خواهد شد گفت: 5 امامزاده در شهرستان خدابنده، 3 مورد در زنجان، 7 امامزاده در ابهر، 2 مورد در طارم و یک امامزاده نیز در شهر سلطانیه برای این منظور در نظر گرفته شده است.


مدیر کل سازمان اوقاف و خیریه استان زنجان، گفت: شرکت در این طرح به صورت رایگان بوده و بیشترین شرکت کنندگان از بین نوجوانان و خانواده های آنان است.


وی زمان آغاز برگزاری این طرح را (8 تیر) سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: طی این کلاس ها و برنامه های اجرایی سالانه در حدود 3هزار 277 نفر حافظ قرآن تربیت می شود.
 

وی تشکیل جلسه اخلاق را نیز جزئی از این برنامه دانست و ادامه داد: در طی این طرح اردوهای تفریحی و آموزشی نیز برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 266258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha