راه اندازی نمازخانه در مجموعه های ورزشی/ تجلیل از جوانان نخبه کردستانی

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با اعلام برنامه های هفته جوان، گفت: همزمان با هفته جوان نمازخانه در مجموعه های ورزشی استان راه اندازی می شود.

فرهنگ مکتب داری، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: ولادت باسعادت حضرت حضرت علی اکبر ( ع )، روز جوان و هفته گرامیداشت جوان فرصت مناسبی است تا با بهره مندی از ظرفیت و امکانات دستگاه های مرتبط در سطح استان توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوانان آینده ساز این مرز و بوم را به نمایش بگذاریم.


وی افزود: برطرف کردن نیازهای جوانان علی الخصوص در زمینه های کسب مهارت های زندگی، سبک زندگی و سایر مباحث فرهنگی جوانان اولویت کاری این معاونت است.


سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اذعان کرد: در هفته جوان از نقش سازنده جوانان در مشارکت برای رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی و برکات حاصله از مجاهدات جوانان در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قدردانی می شود.


مکتب داری یادآور شد: تجلیل از جوانان در زمینه های اجتماعی، فیلم جوان، موسیقی، جوان روستایی، هنرهای نمایشی، کارآفرینی، طلبه جوان، هنرهای تجسمی، جوان برتر علم و فنآوری، جوان و توانایی های خاص، قرآن و جوان، سرباز جوان، رسانه و طنز و ادبیات از جمله مهمترین برنامه های حوزه جوانان است.
 

وی دیدار نخبگان با نماینده ولی فقیه، راه اندازی نمازخانه در مجموعه های ورزشی سطح استان، غبار روبی مزار شهدا با حضور جوانان، دیدار با خانواده شهدای جوان، تقدیر از کارکنان جوان، برگزاری مسابقات ورزشی مختص جوانان، بازدید جوانان از اماکن تاریخی و گردشگری در سطح استان و برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در استان را از دیگر برنامه های حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان در هفته جوان برشمرد.


سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان گفت: تسهیل در برخورداری جوانان از امکانات غنی سازی اوقات فراغت کلیه دستگاه های اجرایی در استان، اطلاع رسانی مناسب به وسیله سازمان های متولی غنی سازی اوقات فراغت، شناساندن ادارات متولی اوقات فراغت به جوانان از جمله مهم ترین برنامه های نمایشگاه هفته جوان است.


مکتب داری اظهار داشت: برنامه های ورزشی، گردشگری، اردوهای سیاحتی و زیارتی، مهارت آموزی در ابعاد هنری و مهارت های زندگی، کتابخوانی، مطالعه، پژوهش، امور فرهنگی، هنری و قرآنی از جمله محورهای نمایشگاه است.


وی خاطر نشان کرد: اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه، گفتگوی جوانان، اردوهای جهادی، معرفی و تقدیر از اختراعات و ابتکارات جوانان از دیگر محورهای نمایشگاه هفته جوان و گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع ) در استان کردستان می باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 266302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha