محوریت مساجد در برنامه‏ های تابستانی به افزایش نشاط معنوی منجر می ‏شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مهدی آریج آمل گفت: محوریت مساجد در برنامه‏ های تابستانی به افزایش نشاط معنوی منجر می ‏شود.

رحمان طالارزاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مهدی آریج آمل، امروز(2 تیر) با بیان اینکه نقش کانون های مساجد در ترویج فرهنگ دینی و ارائه برنامه های فرهنگی هنری برای جذب جوانان به مساجد اهمیت دارد به خبرنگار شبستان گفت: وجود کانون های فرهنگی هنری در کنار مساجد و ارائه برنامه های متنوع سبب می‌شود جوانان در برابر آسیب های فرهنگی مصون مانده و همیشه در صحنه باشند.
 

وی با اشاره به اینکه محوریت مساجد در برنامه‏ های تابستانی به افزایش نشاط معنوی منجر می ‏شود، اظهار کرد: کانون‏ های فرهنگی و هنری مساجد در برنامه ‏ریزی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش مهمی دارند.
 

طالارزاده با اشاره به فراگیری مهارت‏ های مختلف در کنار توجه به معنویت و جهت‏ گیری فعالیت کانون‏ ها، یادآور شد: پیوند بین مسجد و کار و تلاش خیرخواهانه، نشان می‏دهد که جوانان و نوجوانان این کانون پیام ‏های حیات‏ بخش و جامعه ‏ساز زندگی با محوریت مسجد را دریافت کرده‏ اند.
 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مهدی آریج آمل  با اشاره به اهمیت مساجد از دیدگاه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: زمانی تعبیر سنگر برای مساجد در بحث دفاع نظامی بود و اکنون مکانی برای دفاع فرهنگی و مقابله با تهاجم دشمنان به دین و فرهنگ است.
 

وی یادآور شد: کلاس های قرآن و احکام خواهران، قرآن و حدیث برادران، آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم، کلاس رزمی، ورزشی و قرآن و حدیث از برنامه های طرح تابستان اوقات فراغت تابستان سال جاری کانون فرهنگی و هنری شهید مهدی آریج آمل است.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 266439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha