جشن نیمه شعبان در300 کانون مساجد اردبیل برگزارمی شود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون های فرهنگی وهنری مساجد اردبیل از برگزاری جشن نیمه شعبان همزمان با میلاد سراسر نور امام زمان (عج) در 300 کانون مساجد این استان خبرداد.

نادرسقا، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل امروز(2تیر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن نیمه شعبان در 300 کانون مساجد این استان خبر داد و افزود: برگزاری مراسم پرسش و پاسخ برای رفع شبهات جوانان در مورد امام زمان(عج) از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل است.


وی تصریح کرد: برگزاری سلسله نشست های مهدویت برای گروه های سنی مختلف، برپایی مراسم های شعر و مولودی خوانی، اجرای سرود و تواشیح و همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های مهم کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل است.


مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) را یک وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش برای شناخت هرچه بیشتر حضرت بقیّة اللَّه و تذکیه نفس از مهمترین راه های زمینه سازی ظهور ایشان است.

 

سقا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت خواندن دعای فرج و دعای سلامتی امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: خواندن این دعاها نشانه محبت قلبی و انتظار واقعی بوده و باعث آمرزش گناهان می شود.


پایان پیام/

کد خبر 266580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha