اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا، از برگزاری جشن نیمه شعبان در 5 مسجد این شهر خبر داد و گفت: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است.

حجت الاسلام منوچهر احمدی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا به خبرنگار شبستان از گیلان گفت: جشن نیمه شعبان یکی از اعیاد بزرگ ما شعیان و فرصت بسیار مناسبی برای تجدید پیمان با امامت و ولایت است

 

وی ادامه داد: ماه شعبان از اعیاد ویژه‌ای است که عبادت و خودسازی در این ماه مهم ترین عمل است.

حجت الاسلام احمدی پور با اشاره به اینکه وظیفه منتظران فقط انتظار محض نیست، اظهارکرد: آماده شدن به ظهور آن حضرت است که راه ائمه اطهار(ع) را هموار می سازد.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام باید نوعی پیوند عمیق و ارتباط شایسته میان جوانان و اهل بیت(ع) ایجاد شود، تصریح کرد: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است.
 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه اعتقاد به امام عصر(عج) جزء اعتقادات بنیادی شیعیان است، تصریح کرد: مفهوم انتظار در جامعه ما دارای مرتبه بالایی است که باید به هر طریق از آمیخته شدن آن به خرافه و یا تبدیل آن به تفکرات پوچ جلوگیری شود.

 

وی تصریح کرد: برای هر کاری یک سری مقدمات و شرایطی لازم است و باید بستر را برای آماده سازی جامعه برای ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام احمدی پور از برگزاری جشن نیمه شعبان در 5 مسجد این شهر خبر داد و گفت: اعزام مبلغ، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر، تزئیین معابر، میدان‌ها و اماکن عمومی، نصب پرچم و پلاکارد در سر در مغازه‌ها و ادارات، توزیع شیرینی و شکلات، برگزاری مسابقات متنوع و برگزاری مجالس سخنرانی از برنامه‌های قابل اجرا در اعیاد شعبانیه این شهرستان است.


پایان پیام/

کد خبر 266774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha