استان مرکزی آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: استان مرکزی از امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) برای برگزاری جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) آماده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، اهالی مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، بسیج و دیگر اقشار مردم در این روزها سر درب مساجد را آذین بندی کرده و آماده برگزاری جشنی بزرگ می شوند.

در جشن هایی که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی شاد و مفرح، جنگ، موسیقی، تئاتر، سخنرانی، قرعه کشی و اهداء جوایز نفیس به هم نامان حضرت مهدی، مراسم نورافشانی در شب ولادت امام زمان (عج) و... برای عموم شرکت کنندگان و شهروندان در نظر گرفته شده است.


جوانان به برکت این روز بزرگ بساط عروسی خود را ترتیب داده اند و آغاز زندگی مشترک خود را در این روز فرخنده جشن می گیرند؛ وقتی از خیابان های شهرعبور می کنی ماشین های عروسی را می بینی که جلوی گلفروشی ها در نوبت گل آرایی برای شادی بخشی به بزم جشن و سرور از حرکت ایستاده اند.


فضای شهرمان ضربان طپش قلب ها را تند تر کرده انگار همه آماده آمدن کسی هستند که به یمن قدمش شهر را آراسته اند و زینت داده اند.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 374293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha