برپایی خیمه های معرفت مهدوی از حرم تا حرم/ برگزاری 300 کارگاه انتظار

خبرگزاری شبستان: خیمه های معرفت مهدوی همزمان با نیمه شعبان در مسیر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برپا می شود، 300 کارگاه انتظار نیز در سراسرکشور به همراه 300 نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، خیمه های معرفت مهدوی همزمان با نیمه شعبان در مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران به منظور پاسخ به شبهات و پرسش های متداول حوزه مهدویت برپا می شود.
براساس این گزارش، این خیمه ها با همکاری مسجد مقدس جمکران، قرارگاه خاتم الاوصیا و مرکز تخصصی مهدویت در این مسیر به صورت 24 ساعته با حضور کارشناسان و مبلغان مهدوی در راستای ترویج معارف مهدوی برپا می شود.
این درحالی است که 20 خیمه معرفت مهدوی برای این مسیر در نظر گرفته شده که 10 عدد آن در مسیر حرم حضرت معصومه (س) و 10 خیمه نیز بین ایستگاه ها برپا می شود.
همچنین درآستانه نیمه شعبان 300 کارگاه انتظار و 300 نمایشگاه کتاب در سراسر کشور به صورت نمایشگاهی در جهت تعمیق باور انتظار باحضور استادان و پژوهشگران عرصه مهدویت برگزار می شود.
شایان ذکر است، این کارگاه ها و نمایشگاه های کتاب به همت مرکز تخصصی مهدویت، امور شعب و استان های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 374127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha