جشن بزرگ نیمه شعبان در ایلام برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، از برگزاری جشن نیمه شعبان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در مرکز این استان، خبر داد.

حجت الاسلام جواد نوری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(18 خرداد) با بیان این مطلب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این جشن بزرگ با حضور اقشار مختلف به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 10 هزار نفر در این جشن شرکت می کنند، افزود: این جشن با حضور مداحان و سخنرانان برجسته کشوری در شب میلاد با سعادت امام زمان(عج) برگزار خواهد شد و برنامه های متنوع فرهنگی و شاد نیز در این مراسم اجرا می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، از برگزاری دعای پرفیض ندبه در صبح روز جمعه 23 خرداد در مسجد مقدس حضرت زینب (س) شهر ایلام خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم معنوی در مرکز استان فراهم شده و از عموم مردم به ویژه جوانان برای حضور در این مراسم دعوت می شود.


حجت الاسلام نوری، تصریح کرد: در روز جمعه همچنین جشن بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم و برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در محل پارک تفریحی چغاسبز و همچنین جشن بزرگ گل نرگس ویژه بانوان در سالروز میلاد امام زمان (عج) در سالن ورزشی آقا حسین ابن علی (ع) این شهر برگزار می شود.


وی، با اشاره به اینکه در سایر شهرستان های استان نیز برنامه ها و آیین های ویژه نیمه شعبان با سرور و نشاط برگزار خواهد شد، یادآور شد: فضا سازی و آذین بندی شهرها و خیابان های مختلف، برپایی ایستگاه های صلواتی در مناطق مختلف و برگزاری آیین های ویژه نیمه شعبان در مساجد و اماکن متبرکه استان از دیگر برنامه های نیمه شعبان است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) شهر ایلام برگزار می شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی با توجه به فضیلت دعوت می شود.


حجت الاسلام نوری، در پایان خاطرنشان کرد: ایام شعبانیه فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان است که باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در این جهت گام برداشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 374104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha