تحقق ظهور امام زمان(عج) در باور همگان به ولایت فقیه است

مسئول ستاد همایش معنوی انتظار کرج ظهر امروز دوشنبه(3 تیر) با حضور در همایش انتظار در کرج گفت: تحقق ظهور امام زمان(عج) و انتظار در تحقق و باور به مسئله ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، ظهر امروز دوشنبه(4 تیر) همایش انتظار در کانون فرهنگی شهدای سپاه پاسداران کرج برگزار شد.
 

براساس این گزارش در این همایش، حجت الاسلام محمد مهدی قاسمی، مسئول ستاد همایش معنوی انتظار کرج با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: حکومت اسلامی با تحقق یک دهم آنچه که در دین،عترت و قرآن است می تواند زمینه تحقق ظهور حکومت حضرت مهدی(ع) را ایجاد کند و آن وقت وظیفه اش را اجرا کرده است.
 

به گفته این مسئول، مسئله انتظار طوری طرح ریزی شده که در آن توقع حکومت امام زمان از حکومت اسلامی می رود ولی این به خاطر تصور غلطی است، که ما فکر می کنیم.
 

به گفته حجت الاسلام قاسمی، در دوران غیبت امام زمان امکان تحقق ویژگی های حکومت امام عصر(عج) وجود دارد.
 

کسانی که در مسئله انتظار عجله گر هستند نابود خواهند شد
حجت الاسلام  قاسمی با اشاره به اهمیت حفظ اعتقاد و عمل به شرائع دینی در آخر زمان گفت: حکومت اسلامی تمام آرمان های اسلام را نمی تواند محقق کند، آخر زمان عصری است، که با حفظ ایمان با حفظ اعتقاد به شرائع و حدود اسلامی و با عمل یک دهمی آنچه اهل بیت از ما خواستند، به حکومت امام عصر(عج) منتهی می شود.
 

وی با تاکید بر این مهم که ظهور امر خداوند است، تاکید کرد: کسانی که در مسئله انتظار عجله گر هستند نابود خواهند شد.

 

این مسئول ستاد همایش معنوی انتظار کرج با بیان این مطلب که اهمیت اصل ولایت فقیه بر پایه رسیدن به یک بلوغ فکری و سیاسی است، تصریح کرد: امروز با درک و بلوغ مسئله ولایت فقیه می فهمیم که جایگاه ولایت فقیه برترین جایگاه جهان است.
 

مسئله ولایت فقیه، جدا از مسئله انتظار نیست
حجت الاسلام قاسمی در ادامه با بیان این مهم که اهمیت به پذیرش امر رهبری تحقق بلوغ فکری و سیاسی است، توضیح داد: تحقق ظهور امام زمان(عج) و انتظار در تحقق مسئله ولایت فقیه است.
 

به گفته این مسئول، اگر امروز به ولی فقیه توجه نداشته باشیم آن وقت است، که می فهمیم برخلاف میل حضرت مهدی(عج) کار کرده ایم.
 

این مسئول با تاکید بر امر ولی فقیه به عنوان امر حضرت صاحب زمان(ع) که باید بی چون و چرا باشد و بر زمین نیافتد توضیح داد: امروز رهبری بارها گفته اند، صدبار گفتم، بارها گفتم این یعنی حرف رهبری بر زمین مانده وقتی مردم به مرحله ای برسند که ولی فقیه فرمانش در حد حرف سیاسی عادی نباشد، آن وقت زمینه ظهور فراهم است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 266844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha