اجرای طرح اردوهای یک روزه به بقاع متبرکه استان اصفهان

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح اردوهای یک روزه به بقاع متبرکه استان در کنار طرح نشاط معنوی همزمان با فصل تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام مرتضی خوشنویس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ممکن است برای بعضی از افراد استفاده از طرح نشاط معنوی در کنار بقاع متبرکه ممکن است امکان پذیر نباشد، اظهار داشت: به این منظور طرح اردوهای یک روزه به بقاع متبرکه استان در کنار طرح نشاط معنوی همزمان با فصل تابستان اجرا می شود.


وی افزود: برای این طرح یک روزه 26 امامزاده شاخص استان اصفهان همانند امامزاده آقا علی عباس پیش بینی شده است و افراد علاقمند با ثبت نام در این اردوها به یکی از امامزادگان سفر می کنند و از برنامه های فرهنگی و مذهبی آن استفاده می کنند.


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در اجرای طرح نشاط معنوی و اردوهای یک روزه بیش از 240 مربی و روحانی همکاری می کنند که در کنار هر روحانی یک مربی نیز فعالیت دارد.


وی ادامه داد: در طرح نشاط معنوی جلسه مشترک با حضور خانواده ها و فرزندان شرکت کننده در این طرح برگزار می شود که برکات این برنامه را نیز شاهد خواهیم بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 267475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha