اعزام 1400 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی به اردو

خبرگزاری شبستان: مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و 400 دانش آموز تحت حمایت این نهاد به اردوی دیگر استان ها در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد رضوی، مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، شب گذشته (8 تیر) در افتتاحییه سی و یکمین دوره اردو‌های رهپویان ولایت، اظهار داشت: در این استان انسان های بزرگ و اندیشمندان بسیاری پرورش یافته اند.


وی با بیان اینکه میانگین کمک هر نفر به کمیته امداد در کشور 12 هزار تومان است، افزود: این نرخ در خراسان جنوبی علی رغم محروم بودن استان و خشکسالی های پی در پی 24 هزار تومان است.


وی بالابون سرانه کمک به محرومان را نشانگر تدین، فرهنگ و دیانت مردم خراسان جنوبی دانست و گفت: ماموریت اصلی انسان در این دنیا بندگی خداست و این بندگی به معنای این است که هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد نقش و رسالت اصلی خویش را به درستی ایفا کند.


مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، درست انجام دادن وظایف را شکرگزاری از خداوند برشمرد و گفت: در جمهوری اسلامی ایران هر مسئولی باید در راستای کمک به محرومین گام بردارد.


وی از اعزام یک هزار و 400 نفر از خراسان جنوبی به دیگر استان ها در تابستان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: اردوگاه یاران امام(ره) استان تابستان امسال میزبان 2 هزار نفر از دانش آموزان استان های خراسان رضوی، سستان و بلوچستان و ... است.


وی خاطر نشان کرد: در ماه رمضان تعداد 160 نفر به مدت 10 روزه به مشهد مقدس اعزام می شوند.


رضوی از برگزاری 2 جشنواره در استان خبرداد و یادآور شد: جشنواره قرآنی و جشنواره ورزشی خواهران با حضور 400 نفر از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، بشاگرد و یزد در شهریور ماه امسال در استان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 268374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha