طرح نشاط معنوی در نوشهر و چالوس آغاز می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر و چالوس از آغاز طرح تابستانی نشاط معنوی فردا، 11 تیر سال جاری در امامزاده محمد(ع) نوشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام شعبان رضایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر و چالوس، امروز(10 تیر) به خبرنگار شبستان گفت: هر ساله در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران برگزار می‌شود که توجه به نحوه سپری شدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با توجه به جنگ نرم موجود حائز اهمیت است.
 

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون و معنوی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استان صحه گذاشت و ادامه داد: دوره‌های آموزشی این طرح شامل برنامه‌های ورزشی، هنری و اردویی است در ادامه کلاس‌های روزانه برگزار می‌شود و در راستای پاسخ به شبهات و برگزاری کلاس‌های معنوی و قرآنی در طرح نشاط معنوی، تابستان سال جاری تعداد مبلغان دینی در سطح موقوفات و امامزادگان اعزام می‌شوند.
 

حجت الاسلام رضایی اظهارداشت: طرح تابستانی نشاط معنوی از فردا سه‌شنبه، 11 تیرماه در امامزاده محمد(ع) نوشهر آغاز می شود.
 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر و چالوس هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در راستای قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برشمرد.
 

وی مخاطبان طرح تابستانی نشاط معنوی را دانش آموزان دختر و پسر از سنین هشت تا 18 سال و در سه مقطع ابتدایی، راهنمای و متوسطه دانست و خاطرنشان کرد: آموزش قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم،اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین و پیامبران و احکام است که به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت‌کنندگان تدریس می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 268826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha