آغاز کار غبار روبی مساجد استان لرستان

خبرگزاری شبستان: مساجد استان لرستان در آستانه ماه مبارک رمضان غبار روبی و عطر افشانی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی خادمی، مسئول تبلیغات اسلامی لرستان، امروز(12 تیر) در مراسم غبار روبی مسجد امام هادی (ع) خرم آباد که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، به خبرنگار شبستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان تعداد یک هزار و 800 باب مسجد ومکان فرهنگی و مذهبی در سطح استان لرستان غبار روبی می شود.


وی  اظهار داشت: در این طرح مساجد برای برگزاری آیین های ویژه ماه مبارک رمضان آماده می شوند.

 

 حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه طرح غبار روبی مساجد با حضور مسئولان سطح استان برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین در طرح غبار روبی مساجد اقدامات گسترده ای در زمینه مسایل بهداشتی، رفع کمبودها و زیبا سازی محوطه مساجد انجام می شود.


این مقام مسئول، ماه مبارک رمضان را ماه عبادت خواند و گفت: دهه آخر شعبان دهه آماده سازی مساجد برای استقبال نماز گزاران است.


وی مسجد را محل تربیت و انسان سازی خواند و افزود: در طرح غبار روبی مساجد تلاش می شود، فضای مساجد برای استفاده بیشتر مردم معطر می شود.


رئیبس تبلیغات اسلامی لرستان اذعان داشت: در این دهه عموم مردم باید تلاش کنند نه تنها فضای مساجد بلکه فضای دلهای خود را نیز برای استقبال از ماه فضیلت الهی آماده و پاک کنند.


گفتنی است، طرح غبار روبی مساجد استان لرستان با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، سازمان تبلیغات اسلامی هلال احمر، اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مردم و مسئولان استان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 269699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha