تبیین سبک زندگی ائمه اطهار(ع) نیاز اساسی جامعه اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت: مشکلات اساسی جامعه از نبود الگوی مشخص برای زندگی است که برای پر کردن این خلاء تبیین سبک زندگی ائمه اطهار(ع) نیاز مبرم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، عباس دست باز، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل، پیش از ظهر امروز(13تیر) در دومین نشست مشورتی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که با حضور اعضای این شورا و در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد با بیان اینکه مشکلات اساسی جامعه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از نبود الگوی مشخص برای زندگی اقشار مختلف ناشی می شود افزود: تبیین سبک زندگی ائمه اطهار(ع) ضروری است.


وی تصریح کرد: وجود مشکلات اساسی و آشفتگی فرهنگی به این دلیل است که ما نمی توانیم انسجام فرهنگی در جامعه ایجاد کنیم و دشمن هم با تمامی هزینه های کلان که بر ضد ایران اسلامی به کار می برد به دنبال دامن زدن به این مشکلات و رسیدن به اهداف شوم خود است.


دست باز بر لزوم تشریح و تبیین سبک زندگی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ در برنامه های جشن دهه کرامت تاکید کرد و گفت: اعیاد و مناسبت های مختلفی فرهنگی، مذهبی بهترین فرصت برای شناساندن بزرگان دین به عنوان الگوی مناسب برای آحاد مختلف جامعه است.


معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل، برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده را برای بزرگداشت دهه کرامت خواستار شد خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم کیفیت را فدای کمیت نکنیم و برنامه های مناسب و جریان ساز را برای دهه کرامت تدارک ببینیم.


این مقام مسئول با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: فلسفه ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی و ترک گناهان است که امیداورم همه ما در این راستا قدم های خوبی را برداریم.


پایان پیام/
 

کد خبر 269898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha