اجرای طرح "نشاط معنوی"در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح "نشاط معنوی" به منظور غنی سازی اوقات فراغت فصل تابستان در 25 امامزاده این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اداره اوقاف برنامه های جامع و مفیدی را در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فضای معنوی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه پیش بینی کرده است.
موسوی اعظم افزود: در آستانه فرا رسیدن تعطیلات تابستانی، طرح "نشاط معنوی" با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی جوانان و نوجوانان در استان کهگیلویه وبویراحمد اجرا می ‌شود.
وی ایجاد و گسترش فضاهای مناسب و مطلوب برای گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌ های عمومی متنوع که به نحوی به کیفیت و کمیت گذران اوقات فراغت کمک کند‌، ضروری و حیاتی دانست.
این مسئول فرهنگی و دینی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح "نشاط معنوی" به‌ مدت 60 روز در 25 امامزاده این استان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می شود.
موسوی اعظم خاطرنشان کرد: در طرح "نشاط معنوی" کلاس‌ هایی نظیر مباحث قرآنی، مباحث اخلاقی، آموزش آداب اسلامی و اجتماعی، آموزش احکام، بیان سیره ائمه(ع)، برنامه ‌های ورزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی، تشویق شرکت‌ کنندگان ممتاز و برگزیده و بیان داستان‌ های زندگانی پیامبران برگزار می ‌شود.
وی عنوان کرد: این طرح در راستای استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه، بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد فعالیت ‌های طرح اوقات فراغت امسال را در جهت ارتقای توانمندی های نوجوانان و جوانان بسیار مهم دانست و گفت: این طرح امسال باید با یک انسجام و همچنین با همکاری والدین برای ایجاد روحیه کار و نشاط در بین جوانان و نوجوانان برگزار شود.
پایان پیام/
 

کد خبر 269954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha