جمع‌آوری 163 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 163 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان، طی 10 روز نخست تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: خانه انفاق استان زنجان به منظور سهولت در امور خیرین و نیکوکاران افتتاح شده و در مدت زمان فعالیت خود اقدامات مطلوبی را در بحث حمایت از خانواده‌های نیازمند انجام داده است.
 

وی با بیان اینکه جذب بیش از پیش مشارکت‌های مردمی از اهداف افتتاح این مرکز نیکوکاری است، تصریح کرد: خوشبختانه در دو سال فعالیت این مرکز شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در حمایت از خانواده‌های نیازمند بوده‌ایم.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از عمده‌طرح‌های اجرایی در این مرکز اکرام ایتام است، اضافه کرد: با آمار گرفته شده میزان کمک‌ها در این طرح به خصوص طی ماه‌های اخیر در مقایسه با مدت مشابه قبل افزایش یافته است.
 

وی با اشاره به اینکه در 10 ماهه نخست امسال 156 میلیون و 396 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد، تصریح کرد: طی این مدت پنج نفر حامی جذب و هشت یتیم واگذار شده است.
 

حسنلو با بیان اینکه در 10 روز نخست تیر امسال 2 میلیون و 400 هزار ریال نیز در قالب طرح شفا جمع‌آوری شد، اضافه کرد: همچنین در مدت مذکور 500 هزار ریال در قالب احسان برای ساخت مسجد کمک جمع‌آوری شد.
 

وی به جمع‌آوری 671 هزار و 500 ریال صدقه نیز اشاره کرد و گفت: در مدت اعلام شده یک میلیون و 500 هزار نیز در قالب کفارات جمع‌آوری شد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری 500 هزار ریال کمک در قالب طرح آزادسازی زندانیان، گفت: طی این مدت در قالب طرح محسنین نیز 200 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.
 

وی در ادامه به اجرای طرح احسان تاج گل نیز طی تیر ماه امسال اشاره کرد و گفت: در 10 روز نخست تیر ماه امسال 500 هزار ریال در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.
 

حسنلو به جمع‌آوری 450 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان در مدت مذکور اشاره کرد و افزود: این کمک‌ها در قالب مواد غذایی و پوشاک است.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، وی با بیان اینکه در مجموع طی 10 روز نخست تیر ماه امسال 163 میلیون و 118 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، از همکاری صمیمانه مردم در اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد قدردانی کرد.
 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در خانه انفاق زنجان طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این ماه نیز مردم استان همچون ماه‌های قبل امداد را در خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند همراهی کنند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 270605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha