جذب 7300 هزار امدادیار در کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از جذب هفت هزار و 300 امدادیار در این نهاد تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز (18 تیر) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: براساس برنامه پنجم توسعه باید یک درصد از جمعیت استان به عنوان امدادیار با این نهاد همکاری افتخاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 300 امدادیار با کمیته امداد استان همکاری می کنند، افزود: این تعداد باید تا پایان برنامه پنحم به هفت هزار و 300 نفر افزایش یابد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی در ادامه از افتتاح 11 مرکز نیکوکاری در استان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری این تعداد به 30 مرکز افزایش می باید.

 

وی با بیان اینکه بیشتر این مراکز باید در مساجد راه اندازی می شود، تصریح کرد: در گام اول تلاش می شود 10 درصد از برنامه های حمایتی و 30 درصد از برنامه های مشارکتی به این مراکز واگذار شود و تا پایان سال 93 باید 70 درصد این برنامه ها به مراکز نیکوکاری واگذار شود.

 

حسینی از آمادگی این نهاد به منظور جمع آوری کمک های مردمی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کمک ها در قالب طرح های مختلف در سطح استان جمع و به دست نیازمندان می رسد.

 

پایان پیام/

کد خبر 271289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha