پیام کانون مساجد یزد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به مردم خداجو و مومن تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، در پیام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد آمده است، دو ماه از زیباترین ماه های خداوند را بسرعت گذراندیم روزها و شبهایی که غرق نعمت آماده و سهل الوصول بودیم ماه های رجب و شعبان باز غفلت کردیم و آنجور که باید استفاده نکردیم براستی که انسان در خسران است.

 

ولی باز خدای کریم فرصتهای بی بدیل و تازه خلق می کند و اینبار فرصتی که به فرموده خودش بیش از هزار ماه ارزش دارد دراختیار ما گذاشته است، ناب ترین و معنوی ترین ماهی که برترین روز و شب سال که درک آن تقدیر ابدی انسان را رقم خواهد زد را در پیش روی ما قرار داده است. آری انسان سازترین ماه خدا رمضان المبارک.
 

رمضان ماهی که هرانسان خداجوی را بشعف می آورد و امیدوار می سازد تا با تزکیه نفس و الطاف سرشار خداوندی قلب وروح خود را آنچنان غرق درحس خداوندی کند که انگار تولدی دوباره یافته است. ماهی که به میهمانی حضرت حق تشرف پیدا می کنیم بر سرخوان نعمتی حاضر مکی شویم که ملائک وانس وجنیان بر این خوان متنعم حسرت می برند.
 

دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد مفتخر است که فرارسیدن این ماه عزیز را به تمام عزیزان اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد ومردم خداجو و مومن دارالعباده یزد صمیمانه تبریک نموده و از درگاه حضرتش توفیق تزکیه و خودسازی را برای همگان مسئلت داریم و محتاج دعاهای عاشقانه تک تک شما در درگاه آن ذات بی همتا هستیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 271663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha