اجرای نمایش هایی با مضامین قرآنی و ائمه معصوم(ع)

اجرای عمومی نمایش های محیطی وخیابانی مذهبی درنمایشگاه قرآن با مضامین قرآنی، ائمه معصوم(ع) و داستان های مذهبی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اجرای عمومی نمایش های محیطی وخیابانی مذهبی درنمایشگاه قرآن به همت دفترتئاتر دینی مرکز هنرهای نمایشی از پانزدهم تیرماه آغاز شده است که تا پایان زمان برگزاری این نمایشگاه پیش بینی می شود بیش از 80 اثر به معرض مایش درآید.

 

گفتنی است، طی چند سال اخیر با اجرای آثار نمایشی در نمایشگاه قرآن کریم علاوه بر همراهی حوزه تئاتر وهنرمندان، بازدیدکنندگان نیز اقبال خوبی از این اثرها در قالب نمایشگاه قرآن کریم بودیم.

 

بنابراین گزارش، بخش «قصه گویی» به اجراهای محیطی و خیابانی این دوره از نمایشگاه قرآن اضافه شده است. در این بخش روایت قصه حکیمانه و پند آموز قرآنی حضرت ابراهیم(ع) و حضرت نوح (ع) در برنامه های اجرایی قرار گرفته است. همچنین دو گروه نمایشی ازاستان های همدان و قزوین در نمایشگاه امسال به ترتیب به اجرای نمایش های «غار ثور» و «معرکه در معرکه» می پردازند.

 

یادآور می شود: اجرای برنامه های «نقالی» و «علی نامه خوانی» و تولید آثار نمایشی با موضوعات ولایت پذیری، توجه به سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و برپایی گالری عکس های اجرای آثار نمایشی ادوار گذشته نمایشگاه قرآن از دیگر بخش های تئاتری و فرهنگی دفتر گروه تئاتردینی مرکز هنرهای نمایشی در این دوره از نمایشگاه است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 272750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha