برگزاری 15 روز دوره رایگان تربیت مربی مهد قرآن

انصاری راد همزمان با برگزاری اولین کارگاه آموزش مربیان مهد قرآن به صورت رایگان ویژه بازدید کنندگان گفت: در پایان برگزاری این دوره ها به شرکت کنندگان مدرک معتبر مربی مهد قرآن اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان، محمد انصاری راد، قائم مقام بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، همزمان با برگزاری اولین کارگاه تربیت مربیان پیش دبستانی و مهد قرآنی که روز شنبه 22 تیرماه برگزار شد، گفت:مقطع پیش دبستانی حساس ترین دوره سنی کودکان بوده همچون خمیری که در درون تنور قرار نگرفته است می تواند به خهر شکل و قالبی در بیاید.لذا معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 90 تاکنون اقدام به جذب اساتید متخصص و تلاش برای تربیت مربیان مهد قرانی کرده است.
 

وی با اشاره به نحوه برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربیان مهد قرآن عنوان کرد: این دوره ها طی سه روز به کارشناسی دکتر اعظم فعال و همچنین طی 10 روز با حضور دکتر محسنی از ساعت 17 تا 30/20 که شش روز آن به صورت عمومی و چهار روز باقی مانده به صورت دوره تکمیلی در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود. سپس شرکت کنندگان موظف به طی دوره های کارورزی در مهدهای کودک که توسط موسسات خاص معرفی می شوند 120 ساعت فعالیت نمایند.

همچنین بیش از برگزاری کارگاه مهارت تربیت مربی مهد قرآن توسط استاد محسنی،تست روخوانی و روانخوانی از شرکت کنندگان به عمل می آید.
انصاری راد تصریح کرد: به منظور رفاه حال شرکت کنندگان در نظر داریم تا با ایجاد فضایی برای بازی کودکان امکان استفاده بیشتر را برای پدر و مادرها در کلاس های این دوره تربیتی ایجاد نماییم.

 

شایان ذکر است برگزاری دوره های تربیت مربی مهد کودک قرانی به صورت رایگان در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 272779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha