رونمایی از چند کتاب و برگزاری گارگاه آموزشی 15 روزه در نمایشگاه

انصاری راد با اشاره به ویژه برنامه های نمایشگاه قرآن در چند روز آینده از رونمایی چند کتاب و برگزاری دوره 15 روزه تربیت مربی مهد قرآنی خبر داد.

محمد انصاری راد، قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به تحقق شعار این دوره از نمایشگاه به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: امسال بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با رویکرد تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری در حوزه سبک زندگی اسلامی و قرآنی در نمایشگاه برگزار می‌شود و تمام بخش‌های تبلور عینی این شعار و مطالبه مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: در تمام بخش‌ها همچون هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و سایر بخش‌ها راهکارهای زندگی اسلامی و قرآنی به بازدیدکنندگان نمایانده می‌شود.

 

انصاری راد، با اشاره به اهم برگزاری برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن طی روزهای آینده عنوان کرد: در چند روز آینده رونمایی‌هایی از کتاب‌های مختلف در حوزه‌های قرآنی، هنری و محصولات فرهنگی خواهیم داشت. همچنین به مدت 15 روز کارگاه تربیت مربی مهد قرآنی با حضور استاد اعظم فعال و استاد محسنی از شهر مقدس مشهد به صورت رایگان ویژه بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم ارایه آموزش‌های مبتنی بر مضامین قرآنی ویژه سنین پیش‌دبستانی و درک حساسیت آن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربی مهد قرآن کرده است.

 

انصاری راد، با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش روی نمایشگاه قرآن عنوان کرد: مشاوره‌هایی در چهار حوزه مذهبی، آیینی، بالینی، حافظه قرآنی که با استقبال بی‌نظیر مراجعه‌کنندگان مواجه شده از اهم برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن است. همچنین بخش کودک به عنوان جذاب‌ترین قسمت نمایشگاه بین‌المللی قرآن برنامه‌های خود را ویژه مخاطبان این سنین و خانواده‌های آنان برگزار می‌کند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 273240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha