حضور 6هزار دانش آموز در طرح تابستانی نشاط معنوی مازندران

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران از حضور6 هزار دانش آموز در طرح تابستانی نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام حیدری، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز(25تیر) در گفتگو با خبرنگار شبستان در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی می بایست اوقات فراغت جوانان در اولویت قرار گیرد، گفت: طرح نشاط معنوی امسال در 119 بقعه متبرکه از دهم تیرماه آغاز شده است.

 

وی افزود: در این طرح 2هزار و590 دانش آموز در مقطع ابتدایی یک هزار و 910 دانش آموز در مقطع راهنمایی و یک هزار و 500 دانش آموز در مقطع دبیرستان و بالاتر جذب و در کلاس های این طرح مشغول به فعالیت و آموزش شدند.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اهداف این طرح خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از جمله اهداف این طرح است.

 

وی ادامه داد: دراین طرح 100 مبلغ بومی و اعزامی از قم آموزش مسایل اخلاقی، اعتقادی و دینی و مذهبی شرکت کنندگان را به عهده دارند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران اظهار داشت: آموزش های روخوانی، روانخوانی، تجوید و آموزش حفظ قرآن کریم بصورت ویژه و کلاس های هنری، ورزشی، اردویی و ... زیر نظر مربیان مجرب در حال برگزاری است واین طرح تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 273395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha