رویکرد بسیج سازندگی تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری رویکرد بسیج سازندگی در سالجاری تحقق اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ سیف‌الله معصومی فرمانده سپاه شهرستان خلخال عصر گذشته(26تیر) در مراسم افتتاح چندین طرح بسیج سازندگی در این شهرستان دست یافتن به استقلال کامل را در راستای استفاده صحیح از استعدادها و پتانسیل های جوانان بسیجی این مرزوبوم دانست ‌و افزود: ما باید از ظرفیت های جوانان بسیجی به خوبی استفاده کرده و.در همه حوزه ها حرکت جهادی انجام دهیم و در این حالت است که استقلال کامل ایران اسلامی تحقق می یابد.


وی تصریح کرد: طرح ها و برنامه های بسیج سازندگی تنها به مسائل عمرانی محدود نمی شود بلکه سایر حوزه های فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی را نیز شامل می شود .


معصومی،‌ رویکرد بسیج سازندگی در سالجاری را تحقق اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه در این حوزه دانست و اظهار داشت: طرح‌های بسیج سازندگی در طول سال اجرا می شود و محدود به فصل های خاص سال نیست و ما در سالجاری با استفاده از توانایی ها و پتانسیل های 4هزارنوجوانان و جوانان بسیجی تلاش می کنیم در مناطق محروم و روستایی پروژه های مختلف دامداری،عمرانی، کشاورزی، ، نوسازی، سمپاشی مزارع و مرمت و رنگامیزی مدارس را انجام دهیم.


فرمانده سپاه شهرستان خلخال از روحیه بالاو جهادی بسیجیان شرکت کننده در طرح هجرت شهرستان خلخال خبر داد و ادامه داد: بسیجیان طرح هجرتی شهرستان خلخال در سال گذشته رتبه دوم استان رو کسب کرده بودند که امسال هم به امید خدا افتخار آفرین خواهند بود.

 

این مقام مسئول در پایان سخنان خوداز همکاری آموزش و پرورش ، طلاب و فرهنگیان این شهرستان در اجرای ‌طرح هجرت سه بسیج تقدیر کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 274150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha