طرح‌های بسیج سازندگی خلخال با شرکت بیش از500 نفر اجرا شده است

خبرگزاری شبستان: معاون فرماندار شهرستان خلخال گفت: تاکنون بیش از 500 نفر در قالب کلاس های آموزشی از مهرماه سال جاری توسط بسیج سازندگی خلخال آموزش دیده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، محسن مردی، معاون فرماندار شهرستان خلخال، پیش از ظهر امروز (1 دی) در بازدید از کلاس های آموزشی در محل جهاد کشاورزی خلخال که به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال صورت گرفت، گفت: اجرای مناسب این طرح باعث افزایش کارآمدی جوانان و جذب آنها برای توسعه روستاها است و می توان با ارائه تسهیلات ویژه از طرح اشتغالزایی در جهت ماندگاری این قشر در روستاها حمایت کنیم.


وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با ارائه تسهیلات از طرح‌های اشتغالزایی که موجب ماندگاری جوانان در روستاها می‌شود، حمایت کنیم.


در این بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال نیز گفت: تاکنون بیش از 100 روستا تحت پوشش این طرح قرار گرفته و استقبال خوب اهالی باعث خوشحالی مجریان این طرح است و هم اکنون این دوره های آموزشی ادامه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خلخال، بیوک خسروی با یادآوری اینکه بسیج سازندگی خلخال از اول مهر ماه سالجاری در رشته‌های مختلفی از جمله پرورش قارچ خوراکی، پرورش مرغ خانگی، تولید ورمی کمپوست، پرورش ماکیان و بوقلمون، زنبور عسل، پرورش شترمرغ، محصولات گلخانه‌ای، صنایع بسته‌بندی برگزار کرده است، گفت: تاکنون بیش از 500 نفر در قالب کلاس های آموزشی در این دوره ها آموزش دیده اند.

 

وی با بیان اینکه افرادی که در این طرح شرکت کرده اند گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: برای حمایت از کسانی که در این طرح شرکت کننده تسهیلات ویژه ای از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال در نظر گرفته شده است و بعد از دریافت گواهینامه می توانند در این راستا اقدام کنند.


پایان پیام/

کد خبر 325909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha