رشد 15 درصدی مقالات پژوهشی مراکز دانشگاهی خلخال

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال گفت: مقالات پژوهشی مراکز دانشگاهی خلخال 15 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حسین علیپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال، صبح امروز (28 آذر) در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال، گفت: اندیشیدن در مورد آینده کشور را باید در سرلوحه افکار و برنامه خود قرار دهیم.


وی با بیان اینکه برای دستیابی به آینده ای بهتر برای فرزندان خود نیازمند دور اندیشی و پشتکار وافر هستیم، افزود: این مهم در منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه تحقیق و پژوهش و توسعه فضاهای علمی و آموزشی به وضوح قابل مشاهده است.


علیپور در ادامه از حمایت از پژوهشگران و دانشجویان ممتاز خبر داد و بیان داشت: دانشجویان واحد‌های دانشگاهی خلخال در چندین عرصه استانی و کشوری مقام‌های برتر علمی و آموزشی در حوزه پژوهش و تحقیق را کسب کرده‌اند که این افتخاری هم برای ایران اسلامی و هم شهرستان خلخال می باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال با اعلام این خبر که مقالات پژوهشی مراکز دانشگاهی خلخال 15 درصد رشد داشته است، ادامه داد: ما طی دیدار اخیری که با نماینده مردم خلخال و کوثر با وزیر علوم داشتیم قول مساعد ایشان را در خصوص افزایش رشته‌ها و حمایت از مرکز خلخال دریافت کرده‌ایم.


این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که پژوهش کلید توسعه پایدار و پیشرفت جوامع است، عنوان کرد: تحصیل کنندگان و به خصوص دانشجویان این مرز و بوم باید در فعالیت های پژوهشی و تحقیقی قدم های موثری برداشته و نهایت تلاش خود را در توسعه و آبادانی کشور انجام دهند.


گفتنی است؛ حسین علیپور با کسب امتیاز 104.4 در رشته فنی و مهندسی، فرزام توانکار با کسب امتیاز 92.9 در رشته علوم کشاورزی و نسرین خدابخشی با کسب امتیاز 76.5 به عنوان پِژوهشگر برتر سال 1392 خلخال معرفی و تجلیل شدند.


لازم به ذکر است؛ 10 دانشجوی برتر دارنده مقالات علمی و پژوهشی حائز کسب رتبه در استان و کشور و ممتازان رشته‌های پِژوهشگری علوم اجتماعی و سایر رشته‌ها در این مراسم تجلیل شدند.


پایان پیام/
 

کد خبر 325096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha