آموزش محصول محور در مراکز فنی و حرفه ای ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، آموزش محصول محور را مهمترین نیاز مراکز فنی و حرفه ای این استان دانست و گفت: تحقق این امر نیازمند همت همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (24 آذر) در نشست کارگروه برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان بیان داشت: اداره کل فنی و حرفه ای استان اردبیل آموزش محصول محور را اولویت اصلی آموزشی خود قرار داده و برنامه ریزی کلانی در راستای تحقق این امر انجام داده است.


وی آموزش محصول محور را یکی از نیازهای اساسی و ضروری جهان امروز دانست و افزود: از تمامی کارکنان و اعضای فعال در عرصه فنی و حرفه ای استان می خواهیم که موارد لازم در امر آموزش محصول محور را عایت کنند.


مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل ادامه داد: ما از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی آزاد می خواهیم در جهت تحقق این موضوع مهم تلاش دوچندانی داشته و از پتانسیل خود به خوبی استفاده کنند.


در ادامه این جلسه همچنین یونس ممی‌زاده معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان از اختصاص 30میلیون تومان به رشته های آموزشی محصول محور خبر داد و گفت: این مبلغ جهت پرورش قارچ در شهرستان کوثر و راه اندازی درودگری در اردبیل و خلخال هزینه شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 323610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha