اجرای طرح تبلیغی تلقین در پارک ها و فضای سبز زاهدان

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: طرح تبلیغی تلقین(مشاوره مذهبی) ویژه پارک ها و فضای سبز در ایام رمضان در حال اجراست.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ایمانی خواه، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: طرح تبلیغی تلقین (مشاوره مذهبی) با مشارکت خودجوش مبلغان شیعه و اهل سنت استان در پارک‌های پر تردد شهرستان زاهدان آغاز شده است.
 

وی با اشاره به ضرورت فعالیت‌های تبلیغی در فضاهای شهری، عنوان کرد: فعلا پارک‌های فرهنگیان، گلها، لاله، کوی قدس و پایانه‌ها برای اجرای این طرح در شهر زاهدان در نظر گرفته شده است.
 

این استاد حوزه و دانشگاه دوره زمانی اجرای این طرح را ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: در صورت اجرای موفقیت‌آمیز طرح تلاش می‌شود که ادامه آن در طول سال دنبال شود.
 

ایمانی‌خواه ادامه داد: در این طرح هم مبلغان شیعه حضور دارند و هم مبلغان اهل سنت و قرار است که سوالات و شبهات مذهبی مردم توسط این افراد پاسخ داده شود.
 

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، ساعات حضور مبلغان در پارک‌ها را از ساعت 21 تا 23 عنوان کرد و متذکر شد: در پارک پایانه به علت حضور مسافران در آن ساعت برگزاری طرح قبل از نماز مغرب و عشا در نظر گرفته شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 274706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha