کم توجهی به برنامه های پیشگیرانه سبب بروز آسیب اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: کم توجهی به برنامه های پیشگیرانه سبب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک (31 تیر) در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان مرکزی که در دفتر ایشان برگزارشد، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات این اداره در راستای کمک به نیازمندان گفت: این امر خداپسندانه خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.


وی با اشاره به اینکه افزایش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، ناشی ازکم توجهی به برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشگیرانه است، افزود: پیشگیری همواره بهتراز درمان است و همیشه هزینه و زمان کمتری را در بر دارد.


آیت الله دری نجف آبادی در ادامه آموزش را از دیگر راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: فعالیت های مشاوره ای نیز در پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی موثراست.


نمایده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: بهزیستی نهاد مردمی است و همه وظیفه دارند با کمک های فکری و اقتصادی خود این نهاد را در راه رسیدن به اهدافش یاری کنند.


وی با اشاره به نقش بهزیستی در یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان گفت: توانمند سازی اقشار آسیب پذیر، اشتغال معلولین، اقدام برای رفع مشکلات خانوادگی وفردی وتقویت وانسجام خیرین از وظایف بهزیستی است.
 

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و بهره گیری از فیوضات این ماه نورانی اضافه کرد: انس با قرآن و عمل به تعالیم نورانی این کتاب الهی سبب سعادت انسان در دیا و آخرت می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 275671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha