محفل انس با قرآن در آمل برگزار می‌شود

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی آمل از برگزاری 50 محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر ابوطالبی، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز(2 مرداد) به خبرنگار شبستان گفت: تعداد 49 مؤسسه و خانه قرآن در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ناب قرآنی در شهرستان آمل فعالیت دارند که تعداد هفت مؤسسه و 25 خانه قرآن دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی هستند.
 

وی با اشاره به فعالیت بیش از هزار مربی و مدیر قرآنی در آمل، افزود: از این تعداد 400 نفر مربی ثابت و بیش از 600 نفر مربیان غیر ثابت فعال هستند.
 

ابوطالبی ضمن اشاره به برگزاری محافل و مراسم قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به منظور بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضای روحانی و معنوی ماه نزول قرآن و ترویج فرهنگ فیاض‌بخش و جان‌افزای قرآن در بین آحاد جامعه بویژه جوانان، نوجوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی، محافل و مراسم قرآن با عناوین انسی با قرآن، پگاهی با قرآن، عصری با قرآن و جمعی با قرآن در مساجد و حسینیه‌ها، تکایا، اماکن آموزشی و دانشگاهی و ادارات نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود.
 

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به حضور قاریان و حافظان برجسته در محافل قرآنی، بیان کرد: بیش از 50 محفل انس با قرآن با اجرای قرائت قرآن، همخوانی، مناجات، ابتهال، جمع‌خوانی، مدیحه‌سرایی و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
 

وی خاطرنشان کرد: داوود بهمنش، حمیدرضا فتاحی، سیدمحمد طاهایی و غلامرضا حاتمی راد از قاریان برجسته کشوری بین المللی در محافل قرآنی در این محفل حضور دارند.
 

پایان پیام/

کد خبر 275968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha