قرآن کریم، انسان را به زندگی با معیارهای انسانی و اسلامی دعوت می کند

خبرگزاری شبستان:‌ امام جمعه شهرستان غرق آباد گفت:‌ قرآن کریم، انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش های انسانی و اسلامی دعوت می کند.‎

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام علی جنتی نیا، امام جمعه غرق آباد شامگاه (16خرداد)‌ در محفل نورانی انس با قرآن کریم که به همت کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد جامع غرق آباد برگزار شد گفت: قرآن دوای دردهای بشریت است و هر اجتماع در مسیر تکاملی خود دچار امراضی می شود که نسخه درمان آن در قرآن آمده است.


وی ادامه داد:‌ قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.


حجت الاسلام جنتی نیا قرآن کریم را کتاب کامل آخرین شریعت الهی دانست و افزود: جایگاه و عظمت قرآن کریم در نزد پیامبر اکرم (ص) صراط مستقیم، رستگاری، هدایت و بندگی خداوند است و قرآن را مهمترین رکن برای رسیدن به هدایت معرفی می کند.


امام جمعه غرق آباد ادامه داد: قرآن کریم، انسان را به زندگی کردن با معیارهای انسانی و اسلامی دعوت می کند و هرگاه آموزه ها و مفاهیم این کتاب الهی در زندگی بشر جاری و ساری شود هرگز جامعه به اشتباه نمی افتد.


در این محفل نورانی قاری بین المللی قرآن کریم سعید طوسی و دو نوجوان قاری دیگر به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

لازم به ذکر است، به مناسبت قیام خونین پانزده خرداد، محفل انس با قرآن کریم دیگری نیز با حضور قاریان برجسته استان به همت کانون فرهنگی هنری علمدار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساوه نیز برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha