راه اندازی 17مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از راه اندازی 17 مرکز نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در سالروز میلادامام حسن مجتبی(ع) در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبرگفت: مراکز نیکوکاری در راستای توسعه مشارکت های مردمی و ارائه خدمت بهتر و مطلوب به محرومین وبه عنوان پیشخوان امداد و واحدی خودگردان و مردمی تحت نظارت این نهاد در سطح مساجد استان فعالیت می کنند.


وی افزود: شناسایی، ارتباط و تعامل موثر باخیرین و موسسات خیریه، طراحی و استقرار مدیریت شبکه های نیکوکاری با تمرکز محله و با محوریت مسجد محله، برون سپاری و توسعه خدمات رسانی به محرومین، ایجاد همبستگی، تعامل و توان اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری از جمله اهداف راه اندازی این مراکز است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در خصوص ایجاد مراکز نیکوکاری، تصریح کرد: این مراکز در شهرها به ازای 10هزار نفر و در روستاها با جمعیت بیش از یکهزار نفر یک مرکز نیکوکاری محله طی یک برنامه زمان بندی شده سه ساله ایجاد می شود.


به گفته وی، اعتبار راه اندازی 17مرکز نیکوکاری بالغ بر680 میلیون ریال است و تعداد این مراکز تا پایان سال جاری به 30مرکز درسطح استان خواهد رسید.


پایان پیام/
 

کد خبر 276084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha