محفل انس با قرآن در کانون اخلاص قائمشهر برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اخلاص قائمشهر از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در این کانون خبر داد.

علیرضا مومنی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اخلاص قائمشهر، امروز(3 مرداد) به خبرنگار شبستان گفت: قرآن کتاب آسمانی است که تلاوت و عمل به آن موجب سعادت دنیوی و اخروی در زندگی انسان می شود.

 

وی با بیان این که تلاوت آیات الهی زمینه ساز تقواپیشگی انسان به شمار می رود، افزود: تمام اقشار جامعه می توانند با پیروی از این کتاب الهی از لغزش و گناه مصون بمانند.

 

مومنی، نهادینه شدن قرآن در متن جامعه را از دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار کرد: برگزاری محفل های انس با قرآن زمینه ساز رهایی جوانان از ناهنجاری های اجتماعی و سلاح کار آمد در برابر جنگ نرم است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اخلاص قائمشهر، برگزاری محفل انس با قرآن کریم را یکی از ضروریت های جامعه اسلامی دانست و افزود: محفل انس با قرآن تجلی ارادت انسان ها به ذات پروردگار و این کتاب الهی ما را به استوارترین راه ها راهنمایی و پشتوانه ای که انسان ها را از بسیاری از مشکلات رهایی می بخشد و در مسیر عبودیت قرار می دهد.

وی با بیان این که ارزش و اهمیت قرآن و تأثیر آن در زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست، بیان کرد: قرآن کتاب آسمانی و راه گشا و حلال تمامی مسائل و مشکلات و برطرف کننده خواست های دنیوی و اخروی انسان ها و منبع عظیم ثروت برای ترقی و پیشرفت بشریت است.

 

مومنی، برگزاری محفل های انس با قرآن کریم را کم هزینه ترین روش برای رهایی جوانان از رفتارهای ناپسند دانست و افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات جهان امروز و بویژه مسلمانان و کشورهای اسلامی تفرقه است در صورتی که قرآن بهترین محور برای بیداری و وحدت و عاملی محکم و قدرتمند برای دستیابی به تمامی پیشرفت ها و خوشبختی های دنیاست.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اخلاص قائمشهر خاطرنشان کرد: در این محفل باشکوه و نورانی، دو تن از قاریان برجسته کشوری و یک تن از حافظان کل قرآن کریم، نوای دلنشین قرآن کریم را در فضای معنوی طنین انداز و حاضران در مراسم را با صدای دلنشین این کتاب آسمانی سیراب خواهند کرد و همچنین گروه تواشیح طاها به اجرای تواشیح می پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن در ساعت 21:30 چهارم مرداد همزمان با هفدهم ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری اخلاص مسجد امیرالمونین(ع) قائمشهر برگزار می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 276349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha