3 محفل انس با قرآن با تلاوت قاری مصری در غرب مازندران برگزارشد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از برگزاری 3محفل انس با قرآن با تلاوت عادل الباز و سالم السید از قاریان برجسته کشور مصر در غرب استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز(3مرداد) به خبرنگار شبستان گفت: استاد عادل الباز سالم السید از قاریان خوش الحان مصری در آغاز دور اول تلاوت‌های خود در روز چهارشنبه، دوم تیرماه برابر با 15 رمضان میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به تلاوت قرآن کریم ‌پرداخت.


وی همچنین اضافه کرد: این قاری مصری روز چهارشنبه 2تیر در امامزاده آقا بسمل(ع) و آقا پلاسید(ع) رامسر، امامزاده شیرعلی(ع) تنکابن و مسجد جامع نوشهر کلام وحی الهی را تلاوت نمود.


حجت‌الاسلام علیزاده یادآور شد: استاد عادل الباز سالم السید در روزهای سوم، چهارم و پنجم مردادماه در دیگر شهرهای استان با حضور در محافل انس با قرآن به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در خاتمه از تمامی صائمین و روزه‌داران و قاریان و حافظان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و مردم ولایتمدار استان جهت استماع کلام وحی الهی در این محافل نورانی دعوت به‌عمل آورد.


پایان پیام/

 

کد خبر 276369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha