کتابت هزار آیه قرآن کریم در حاشیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس گروه خوشنویسی زارع‌زاده گفت: هنرمندان گروه خوشنویسی زارع‌زاده به مناسبت ماه مبارک رمضان هزار آیه قرآن کریم را کتابت می‌کنند.

عباسعلی زارع‌زاده، رئیس گروه خوشنویسی زارع‌زاده در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه قران و عترت استان اصفهان به کتابت قرآن کریم توسط 60 خوشنویس اصفهانی اشاره داشت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهار داشت: طرح کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان این گروه از سال 88 کلید خورد و در سال نخست ما کل قرآن کریم را کتابت کردیم.


وی افزود: پس از آن در سال‌های 89، 90 و 91 کتابت هزار باره سوره‌های حمد، قدر و آیه "و ان یکاد" را انجام داده و قرار است در سال جاری نیز کتابت آیه" و من یتق‌الله یجعل له فرجا" را توسط گروه خوشنویسی خود در حاشیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت شهر اصفهان انجام دهیم.


رئیس گروه خوشنویسی زارع‌زاده تصریح کرد: این برنامه همزمان با هفدهمین روز ماه رمضان آغاز شد و تا افطار ادامه داشت و آثار کتابت شده به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهدا شد.


وی پیرامون اهداف این گروه از کتابت آیات قرآن کریم اضافه کرد: ما هر سال به عنوان خوشنویسانی که علاقه زیادی به قرآن کریم دارند، همچون قاریان قرآن که قرآن را با صوت زیبای خود قرائت می‌کنند، وظیفه خود می‌دانیم که با این کار هنری، زیبایی‌های قرآن را نشان دهیم و علاقه خود به قرآن را اثبات کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 276653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباسعلي زارع زاده IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    در متن بالا عبارت و من يتق الهيجعل له فرجا،عبارت فرجا تصحيح شود به عبارت مخرجا