اولین شب قدر با نوای الغوث و العفو به سحر رسید

اولین شب عظیم قدر(نوزدهم رمضان) ا نوای الغوث و العفو مؤمنانی به سحر رسید که در حضور افلاکیان گناهان خود را با گلاب اشک شستشو داده و در پیشگاه مقدس الهی بندگی خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اولین شب از شب های عظیم قدر در حالی سپری شد که بندگان خداجوی در همه شهرها و روستاها با شب زنده داری و دعا و استغفار به بارگاه قدسی حضرت حق، این شب را به سحر رساندند.

 

شب گذشته، بوی عشق و رحمت و مغفرت، فضایی ملکوتی ایجاد کرده بود و نجوای عاشقانه مؤمنان تا سحر گاه ادامه داشت که با طلب استغفار از درگاه لایزال خداوند، سوگند رستگاری خوردند.

 

در لحظه های عرفانی و با عظمت قدر، امیدواران به رحمت بیکران حق، خداوند را به هزار اسم از اسماء حسنی یاد کردند و با نوای الغوث الغوث و خلصنا من النار  از درگاه خداوندی، طلب عفو و بخشش کردند.

 

بندگان شب را با این امید به سحر رساندند که طبق وعده الهی، گناهانشان حتی اگر به عدد ستارگان باشد، بخشیده شود و آرام و سبکبال بر درگاهش سجده نمودند.

 

شب احیاء نوزدهم ماه رمضان در جنوب کرمان نیز با حال و هوایی عرفانی و خالصانه در مساجد شهرها و روستا های مختلف برگزار شد.

 

مراسم احیاء در مساجد بزرگ از ساعت 21 تا 21:30 دقیقه آغاز شد و پس از قرائت سوره های توصیه شده از قرآن، سخنرانی و دعای جوشن کبیر تا سحرگاه و مراسم قرآن به سر ادامه داشت.

 

گرمای شدید این روز ها و شب های جنوب کرمان، ذره ای از اشتیاق و شب زنده داری مردم خداجوی این دیار، کم نکرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 277121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha