قرآن و روایات معصومین (ع) درمان دردها

خبرگزاری شبستان: یکی از وعاظ شهر اراک گفت: آیات نورانی قرآن کریم و روایات معصومین(ع) و ائمه اطهار (ع) درمان درها و آلام انسان ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسین صابری، یکی از وعاظ شهر اراک، شامگاه گذشته (25 تیر) در مراسم شب نوزدهم ماه رمضان همزمان با اولین شب قدر و شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی(ع) که در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد، گفت: قرآن و روایات معصومین برای درمان امور، راه هایی را ارایه داده اند که باید از آنها برای حل مشکلات و ارتباط هر بیشتر با پروردگار بهره گرفت.
 

وی با اشاره به اینکه شب قدر شب استجابت دعا است، ادامه داد: حضور در مراسم لیالی قدر و شب زنده داری و قرآن به سر و قرائت دعا و راز و نیاز با پروردگار خود راهی برای استجابت دعا است.
 

این واعظ اراکی ادامه داد: باید این شب را مغتنم شمرد چرا که فرصتی برای ترمیم زندگی قبل و ترسیم زندگی آینده است.
 

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه در این شب ها در های رحمت الهی باز است، افزود : امشب انسان احساس نیاز می کند و توجه شرط اصلی است مبادا این شب ها و ساعت ها سپری شود و ما برنامه جامعی برای خود و آینده خود نداشته باشیم.
 

وی اضافه کرد: ماه رمضان ماه دعا و استغفار است و در ایامی قرا گرفته ایم که برکت و رحمت و مغفرت نازل است و فقط باید دست نیاز دار کرده و اجابت ببینیم.
 

حجت الاسلام صابری ادامه داد: دین مبین اسلام دین عمل است، امشب با حضور در مراسم احیا شب قدر، در میدان عمل و بندگی عملا نشان دادیم که پیرو دین و احکام الهی هستیم.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش به دوری هوای نفس از خود تاکید کرد و گفت: هوای نفس دروغ و غیبت، خواسته های ناپسند، نا مشروع است که باید آن را از خود دور کنیم.

 

وی بیان کرد: خروجی ماه رمضان افراد خود شناس، خداشناس و با ایمانی است که در راه رضای الهی گام بر داشته و سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم می زنند.
 

گفتنی است در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، مسئولان استانی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار و پیروان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود، قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر، افتتاح و اعمل شب قدر برگزار و مراسم قرآن به سر انجام شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 386751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha