کلاس درس اخلاق طلاب حوزه علمیه اردبیل دایر شد

خبرگزاری شبستان: معاون تبلیغ وتهذیب حوزه علمیه اردبیل،گفت: همزمان با آغاز دهه سوم ماه مبارک رمضان، کلاس درس اخلاق طلاب حوزه علمیه اردبیل دایرشد.

حجت الاسلام مهدی شهبازی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه اردبیل، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل،با اشاره به اهمیت مسأله برگزاری کلاس ها وجلسات اخلاق برای طلاب، اظهارداشت: در احادیث و روایات متعددی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(س) بر اهمیت اخلاق و تزکیه تأکید شده است.
 

وی افزود: برای بهره مندی طلاب حوزه علمیه اردبیل درماه مبارک رمضان، برنامه های مختلف قرآنی، آموزشی و .. در نظر گرفته شده است.
 

حجت الاسلام شهبازی برگزاری مستمر کلاس های اخلاق حوزه علمیه اردبیل را در طول سال متذکرشد وخاطرنشان کرد: جهت استفاده طلاب و تقویت بعد اعتقادی آنها، یک دوره ده روزه درس اخلاق از سوی حجت الاسلام صفایی بوشهری از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم برگزار می شود.
  

وی تصریح کرد: این دوره به مدت 10 روز، بعد از نماز ظهر و عصر در مدرسه علمیه میرزاعلی اکبر اردبیل برگزار می شود.
 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه اردبیل در پایان سخنان خود یادآورشد:حجت الاسلام صفایی بوشهری در این دوره علاوه بر بیان مسایل اخلاقی به ارائه مشاوره های دینی و مذهبی برای طلاب حوزه علمیه اردبیل می پردازد.
 

گفتنی است:جلسه تفسیر قرآن و سخنرانی حجت الاسلام صفایی بوشهری علاوه بر درس اخلاق در حوزه علمیه اردبیل، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهراردبیل برای استفاده عموم مردم برگزارمی شود.


 پایان پیام/

کد خبر 277870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha