مشکلات کاری توفیق حضور در نمایشگاه را از مسئولان گرفته است!

خبرگزاری شبستان: سردار وحیدی درباره حضور کمرنگ مسئولان در نمایشگاه قرآن گفت: قطعا مسئولین مایل هستند که در نمایشگاه حضور یابند اما اغلب به دلیل گرفتاری ها و مشکلات کاری توفیق حضور ندارند.

سردار وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان درباره شعار نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان سبک زندگی قرآنی گفت: سبک زندگی جامعه ما برگرفته از آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) است که باید در ابعاد مختلف تبیین شود.
وی اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ظرفیتی مناسب برای تبیین و ترویج اهدافی اینچنینی دارد که میت واند در قالب ارائه آموزش ها و محصولات فرهنگی تبیین کننده سبک زندگی قرآنی و دینی در میان آحاد جامعه باشد؛ در واقع نمایشگاه رویکردی در حوزه ترویج ارزش های دینی و فرهنگی دارد.
سرداری وحیدی با اشاره به علت حضور کمرنگ مسئولات دولتی در نمایشگاه قرآن تصریح کرد: قطعا مسئولین مایل هستند که در نمایشگاه حضور یابند اما اغلب به دلیل گرفتاری ها و مشکلات کاری توفیق حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن را کمتر می یابند.
وزیر دفاع عنوان کرد: تاثیرات حضور مسئولان در نمایشگاه قرآن غیرقابل انکار است و حضور آنها در این نمایشگاه و آشنایی با دستاوردهای قرآنی و امکانات موجود در مرحله نخست برای خود مسئولان دارای برکات است و بر توسعه فرهنگ قرآنی تاثیر دارد.
شایان ذکر است، سردار وحیدی عصر سه شنبه، هشتم مرداد از نمایشگاه بین المللی قرآن دیدن کرد.
پایان پیام/

کد خبر 277875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha