بررسی علل ناکارآمدی اخوان المسلمین در مصر

خبرگزاری شبستان: مدیر بخش بیداری اسلامی نمایشگاه قرآن گفت: حضور مهمانان خارجی از کشورهای بحرین، یمن و مصر و بررسی آخرین تحولات انقلابی و اوضاع شیعیان در این کشورها پر مخاطب ترین برنامه این بخش بود.

حجت‌الاسلام حمید رضا غریب‌الرضا، مدیر بخش بیداری اسلامی با اشاره به برگزاری فعالیت های این بخش ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: امسال بخش پرسش و پاسخ با حضور میهمانان و فعالان سیاسی کشورهای درگیر جریان بیداری اسلامی مورد استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 وی افزود: در این مراسم میهمانانی از کشورهای مصر، بحرین و یمن حضور داشتند. گفتنی است، ابوبکر بن عبدالله، روزنامه‌نگار و سردبیر خبرگزاری سبأ کشور یمن و پژوهشگر در زمینه‌های بیداری اسلامی و نویسنده کتاب تاریخ حدیث به همراه دکتر محمود دحروج از مصر یکی از فعالان سیاسی و انقلابی این کشور و مخالفان حسنی مبارک که دو بار در زندان‌های این کشور به سر می‌برد به همراه قاسم الهاشمی یکی از رهبران جمعیت الرفاق کشور بحرین و رییس موسسه بهار بحرین و رییس جمعیت خلاص که همگی از جمعیت‌های مبارز علیه دولت بحرین هستند در بخش بیداری اسلامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور یافتند. 

مدیر بخش بیداری اسلامی بیان کرد: در این جلسات به بررسی آخرین تحولات انقلابی و اوضاع شیعیان کشور یمن، کشور بحرین و مصر پرداخته شده است. همچنین یکی از علل ناکارآمدی اخوان‌المسلمین و اوضاع شیعیان مصر قبل و بعد از انقلاب با حضور بازدیدکنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 حجت‌الاسلام غریب‌الرضا با اشاره به دیگر برنامه‌های بخش بیداری نمایشگاه بین‌المللی قرآن تصریح کرد: برگزاری کرسی تلاوت با رویکرد مقاومت، بیداری اسلامی، حضور غرفه‌های مقاومت فلسطین، لبنان، سوریه، ارایه محصولات فرهنگی همچنین بخش‌های دشمن‌شناسی، نمایشگاه عکس، بخش کودکان، بازی هدفمند، مسابقه نامه‌نویسی و سخن‌گفتن با ملت کشورهای بیداری اسلامی از دیگر فعالیت‌های این بخش در نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش روایتگری تحولات و ستم‌های واردشده به ملت کشورهای درگیر جریان بیداری اسلامی با استفاده از پخش کلیپ در صفحه نمایش و توضیحات شفاهی، آشنایی با شهدای این انقلاب‌ها، معرفی و نحوه مقاومت مردم به کارشناسی حجت‌الاسلام سخاوتیان، غریب‌رضا و محمدباقر اسدی از دیگر فعالیت‌های بخش بیداری اسلامی است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 278186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha