اهدای هدیه به زائران حرم مطهر امامزاده محمد عابد(ع)اراک

معاون فرهنگی امامزاده مطهر امامزاده محمد عابد(ع)اراک از اهدای هدیه به زائران حرم مطهر امامزاده محمد عابد(ع) روستای میقان اراک خبر داد.

محمد عباسی متین به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: همزمان با فرارسیدن عید نوروز و لحظه تحویل سال مردم مومن و دوستدار اهل بیت عصت و طهارت(ع) در حرم مطهر امامزاده محمدعابد(ع) حضور می یابند و لحظه سال تحویل سال نو را در جوار این امامزاده واجب التعظیم(ع) به مبارکی آغاز می کنند.
وی به توزیع 5 هزار سکه دویست و پنجاه هزار ریالی متبرک به امامزاده محمدعابد(ع) بین زائران اشاره کرد و گفت: زائران حاضر در حرم مطهر امامزاده محمد عابد(ع) در لحظه سال تحویل هدیه ای به عنوان تبرک دریافت می کنند.
عباسی متین در ادامه به اسکان زائران در حجره های اطراف حرم اشاره کرد و افزود: خانواده های زائران شهرستانی که از ساعت ها پیش تر در حرم حضور می یابند در این حجره ها که امکانات موردنیاز در آن وجود دارد، اسکان داده می شوند.
معاون فرهنگی امامزاده مطهر امامزاده محمد عابد(ع)اراک، ازغبارروبی و شستشوی ضریح مطهر امامزاده محمد عابد(ع) شهر اراک را از دیگر برنامه های این حرم در آستانه سال نو دانست و اظهار کرد: در مراسم غبارروبی حرم که روز گذشته با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزارشد، مبلغی بالغ بر 6 میلیون و 300 هزار تومان جمع آوری شد.
پایان پیام/
کد خبر 27807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha