انقلاب اسلامی ایران پایه خیزش و بیداری اسلامی بوده است

استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران پایه خیزش و بیداری اسلامی جهان اسلام بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، سید علی اکبر طاهائی، استاندار مازندران، شب گذشته (25 اسفند) در جلسه تجلیل از مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران در خصوص احیاء فرهنگ دینی و نماز گفت: رسانه منبر و مسجد، رسانه گرانقدر است و تریبون نماز جمعه جماعات دارای کارآمدی بسیار والاست و باید برای احیاء فرهنگ دینی، نماز، روحیه انقلابی و  خدمتگزاری هر چه بیشتر تلاش کنیم.

 

وی در باره جلوگیری از پخش صدا از مساجد،  اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری تاکید می کند فقط صدای اذان از بلندگوهای مساجد، پخش شود بخاطر ارزشی است که دین اسلام برای حقوق شهروندی قائل است و آلودگی صوتی و صوت ناهنجار و آلاینده های صوتی در جامعه که با انفجار ترقه ایجاد می شود، خلاف حقوق  شهروندی است.

 

طاهائی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، میراث باشکوه امام خمینی (ره) و شهیدان است و شعائر مذهبی و مناست های مذهبی در سال آینده با شکوه تر برگزار شود.

 

مقام عالی دولت در استان مازندران در باره ارزش ولایت فقیه در حکومت اسلامی گفت: یادگار حضرت امام حاج احمد آقا خمینی بر این اعتقاد بود که اگر کسی در رهبری ولی فقیه مقام معظم رهبری شک کند، مسیر او انحرافی و آمریکائی است چرا که جایگاه ولی فقیه در دکترین امام خمینی (ره) نقش برجسته دارد.

 

وی در باره مدیران دستگاه اجرائی در حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه تصریح کرد: وظیفه و فلسفه مدیران در حکومت اسلامی، احیاء ارزش های دینی و در راس آن، اهتمام به نشر فرهنگ اقامه نماز در جامعه است و حریم و حرمت نماز را در همه سطوح مورد توجه قرر دهیم.

 

طاهائی در ادامه از مسئولان تربیت بدنی خواست که برنامه های ورزشی را طوری تنظیم کنند که به نماز برخورد نکنند و قبل و بعد از نماز، برنامه های ورزشی انجام شود.

 

استاندار مازندران به همه مسئولان دستگاه های اجرائی توصیه نمود تا تلاش کنند، خدا را بندگی کنند و بزرگ ترین ارزش انسان، عبودیت و بندگی است و حلال و حرام را مورد توجه قرار دهند و آنچه دین، حلال کرده را مراقبت و آنچه را حرام کرده از آن، دوری کنند.

 

استاندار مازندران گفت: کارگزار نظام اسلامی پشت سر رهبری است و بیرق حاکم به کشور جمهوری اسلامی ایران، بیرق مهدویت است و استکبار بیشترین گزش آن از مهدویت است.

 

وی ابراز کرد: عاشورا و مهدویت به هم پیوند خوره و تا تاسوعا و عاشورا زنده است، مهدویت زنده است و تا مهدویت زنده است، عاشورا نیز زنده است و دولت ما هم دولت انتظار است و حرکت مسئولان نظام اسلامی تنها باید در مسیر رفتار امام زمان (عج) باشد.

 

طاهائی گفت: محوریت حاکمیت جمهوری اسلانی بر مهدویت است که این از برکات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و ارزش های اسلامی است و دولت انتظار و مهدویت در سراسر جهان تنها در جمهوری اسلامی است و باید قدر این انقلاب را هر چه بییشتر بدانیم.

 

شایان ذکر است، لوح تقدیر استاندار مازندران و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان به محمد فوقی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران تقدیم شد.

 

پایان پیام/  

 

 

 

 

 

کد خبر 27826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha