رونمایی از منحصربفرد ترین قرآن کشور به خط استاد مهریزی

خبرگزاری شبستان:مراسم رونمایی از منحصر به فرد ترین قرآن کشور با ترجمه آیت الله مکارم شیرازی و خط استاد مهریزی راس ساعت 20 در سالن شماره یک نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان با اشاره به رونمایی قرآنی با ویژگی های تمام ایرانی گفت:این مصحف شریف به خط استاد مهریزی و ترجمه آیت الله مکارم شیرازی است و منحصر به فردترین قرآن در کشور است که امروز یازدهم مرداد ،ساعت 20 ، در سالن شماره یک نمایشگاه قرآن رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به دیگر ویژگی های این قرآن بیان کرد: این قران در قطع پالتویی و کاغذ 37 گرمی به شکل چهاررنگ عرضه می شود.

 

همچنین بررسی موضوعات سبک زندگی قرآنی در 100 عنوان و بیش از 2هزار عنوان جزئی دیگر جزو ویژگی های این مصحف شریف به چاپ سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ است.

 

قربانی تصریح کرد: این مصحف شریف به صورت کاملا ایرانی تولید شده که تنها با صرف سه ماه وقت از اردیبهشت امسال آماده چاپ و توزیع قرار گرفته است.
 

شایان ذکر است قرآن چاپ شده به همت سازمان قرآن وعترت بسیج تهران بزرگ، کوچکترین قرآن همراه قاریان، حافظان و سخنرانان است که به راحتی می توانند به موضوعات خاص قرآنی دسترسی و از آن به طور کابردی استفاده نمایند.


همچنین این قرآن در شمارگان 10 هزار جلد و قطع پالتویی چاپ شده که علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر به غرفه سازمان قرآن وعترت بسیج تهران بزرگ واقع در بخش نهادها و موسسات قرآنی نمایشگاه بین المللی قرآن مراجعه یا با شماره تلفن77471611 تماس بگیرند.
 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 278781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha